יוצאים מהים ועולים להרים לחופשת סקי

חופשת סקי

הבלוג חורג ממנהגו ורוצה לספר על חווית סקי מדהימה בבולגריה, אמנם אנחנו אנשי ים, וככאלה תמיד נעדיף את הים הפתוח על הלבן של ההרים. אבל כותב הבלוג הזה טס לאחרונה לבנסקו בבולגריה לחופשת סקי שבאמת הייתה מדהימה.

חבר טוב ואני טסנו בסוף השבוע שעבר לסופיה בבולגריה. זו פעם ראשונה שלנו בבולגריה ועד עכשיו את חופשות הסקי שלי עשיתי במערב אירופה בעיקר בצרפת ואיטליה.
תאמת שלא היו לי ציפיות בשמיים (בכל זאת בולגריה…), אבל להפתעתי היה מדהים, האתר מאוד יפה, המסלולים מעולים ואיכות השלג לא הייתה מביישת את מיטב הפסגות של האלפים…

היתרון הגדול במזרח אירופה הם המחירים, הכל פשוט יותר זול, המלון, הציוד, האוכל והבילויים. דבר שהופך את החופשה כולה להרבה יותר נוחה.

ההמלצות שלי מחופשת הסקי

אז קודם כל ישנו במלון אמרלד ספא, מלון ארבעה כוכבים שבאמת היה מצויין. היתרון שלו שהוא היה קרוב מאוד למקומות המרכזיים בעיר, היתרון הבאמת ענקי בו שיש בו ספא פתוח לנופשים במלון שכלל ג'קוזי בריכות מחוממות סאונה, בקיצור פשוט תענוג.

ההמלצה הנוספת היא הסנופארק במקום, באמת שפה ממש אבל ממש הופתעתי לטובה, לא האמנתי שיש כזה סנופארק איכותי בבולגריה. באמת שהמקום עשה לי את חופשת הסקי שלי. ציפתי לראות איכות בינונית ולהפתעתי הכל היה מליון דולר.

בקיצור אני ממליץ בחום שאת חופשת הסקי הבאה שלכם תעשו בבאנסקו

אולי יעניין אותך גם: