הגודל כן קובע- קבלו את שלושת היאכטות הגדולות בעולם

דובאי - אחת היאכטות הגדולות בעולם

כולנו אוהבים שיאים, תחרות בין אנשים ומדינות גורמות לכך שכל כמה ימים אנחנו קוראים על מגדל חדש שיהיה הכי גבוה בעולם, ומספר חודשים לאחר מכן איזה נסיכות ערבית תכריז שהיא בונה מגדל גבוה מזה. גם התחרות על היאכטות הגדולות בעולם אינה שונה, כל כמה שנים מילארדר אחר בונה יאכטה שתיהיה בראש רשימת היאכטוות הגדולות בעולם. במשך שש שנים רומן אברמובי'ץ אוליגרך רוסי ידוע והבעלים של קבוצת הכדורגל צ'לסי החזיק בתואר של בעלי היאכטה הגדולה בעולם. לפני שנה, יאכטה חדשה העונה לשם הלא סקסי "עזאם" עקפה אותה בתור היאכטה הארוכה בעולם. לכבוד המאורע החלטנו ביאכט-רנט לספר לכם קצת על שלושת היאכטות הגדולות בעולם.

היאכטות הגדולות בעולם

במקום השלישי קבלו את דובאי Dubai

דובאי הגיעה למקום השלישי ברשימת היאכטות הגדולות בעולם. סך הכל מדובר ביאכטה די "צנועה" שמגיעה לאורך של 162 מטר. לפי שמה אתם יכולים לנחש כי הבעלים של היאכטה הוא מוחמד ראשיד בין אל מקטום האמיר של דובאי. מי שאחראי לבניית היאכטה המרשימה הזו היא   Blohm + Voss הגרמנית, שווי היאכטה הוא באזור ה-400$ מליון דולר ובזמנו נחשבה ליאכטה היקרה בעולם. היאכטה הענקית הזו יכולה להכיל (כולל צוות) באזור 115 איש. כמובן שהיאכטה הזו מצויידת בכל טוב, חמישה סוויטות VIP , בריכה, אולם קונוע, חדר נשפים, מנחת נחיתה למסוקים וכמובן שאיך אפשר בלי צוללת קטנה .

דובאי במספרים

5

שוקע במטרים

22

רוחב במטרים

162

אורך במטרים

26

קשר

400,000,000

$$$ מחיר $$$

במקום השני אקליפס Eclipse היהלום של איש העסקים רומן אברמוביץ

כאשר האוליגרך הרוסי רומן אברמוביץ קנה את אקליפס היא היתה היאכטה הגדולה בעולם, אומנם היא עקפה את Dubai רק בחצי מטר, אבל זה הספיק בזמנו לקבלת התואר הנכסף היאכטה הגדולה בעולם. אקליפס או "ליקוי חמה" בתרגום לעברית מגיעה באורך 162.5 מטר. בזהה לדובאי גם את היאכטה הזו בנתה החברה הגרמנית Blohm + Voss. היאכטה נחנכה במהלך גביע העולם בכדורגל בדרום אפריקה ב-2010. על העיצוב הופקד מעצב העל טרנס טיסאייל וכמובן שהיא מצויידת בכל מה שהיינו מצפים מיאכטה בסדר גודל הזה. היאכטה כוללת בריכה חיצונית ובריכה פנימית, קולנוע, מספרה (למה לעזעזל??) ושני מנחתי מסוקים. היאכטה יכולה להכיל עד 106 אורחים ואנשי צוות. בנוסף לכל הפינוקים יש ליאכטה מערכות הגנה משוכללות שיגנו על היאכטה מטילים ועד פיראטים, ולא פחות חשוב קרן לייזר שאמורה לחסום צלמי פפרצי. לאברמוביץ מספר יאכטות ברשימת היאכטות הגדולות בעולם.

אברמוביץ חובב יאכטות ידוע שבבעלתו מספר יאכטות מרשימות העניק לאחרונה כמתנה לראש ממשלת רוסיה ולדימיר פוטין את היאכטה אולימפיה שלפי הערכות שווה 35 מליון דולר, סיפור מפורסם אחר על אברמוביץ טוען כי לפני שבע שנים אברמוביץ הפסיד יאכטה במשחק פוקר שנערך בברצלונה, אך לא ידוע אם סיפור זה נכון.

אקליפס במספרים

5.9

שוקע במטרים

22

רוחב במטרים

162.5

אורך במטרים

33

קשר

500,000,000

$$$ מחיר $$$

עזאם (Azzam) היאכטה הגדולה בעולם.

והזוכה הגדולה ברשימת היאכטות הגדולות בעולם היא עזאם, הפירוש המילולי בערבית של עזאם זה תקיף. אין ספק שעזאם תקפה את המקום הראשון בסערה כיאכטה הגדולה בעולם, המפלצת הזו מגיעה לאורך של 180 מטר, 18 מטר ארוכה יותר מהיאכטה של רומן אברמוב'יץ. היאכטה הזו שייכת לשיח חאליפה בין זייד אל נאחיין שהוא נשיאה של איחוד האמירויות. אנקדוטה מעניינת: המגדל הגבוה בעולם נקרא על שם השיח חאליפה. עזאם נבנתה ב-2013 על ידי Lürssen הגרמנית. ונכון לזמן כתיבת שורות אלה היא עדיין הספינה הגדולה בעולם, עלות הבנייה שלה מעורכת באזור ה-600 מליון דולר. יאכטה זו נחשבת למהירה מסוגה בעולם, מלבד גודל ומהירות היאכטה מצויידת במיטב הפינוקים. יש לה צוללת קטנה שמאוכסנת בבטן הספינה, בריכה אולם ענקי לאורחים ומספר גדול של חדרי אירוח.

אין ספק שגם זמנה של עזאם בפסגת היאכטות הגדולות בעולם הוא מוגבל, אך נכון להיום היא היאכטה הגדולה בתבל.

עאזם במספרים
4.3

שוקע

21

רוחב במטרים

180

אורך במטרים

35

קשר

600,000,000

$$$ מחיר $$$

אולי יעניין אותך גם: