יאכטות לאירועים

יאכטה למסיבת רווקים אדירה

יאכטה למסיבת רווקים

מחפשים יאכטה למסיבת רווקים ? בואו לחגוג איתנו מסיבת רווקים על יאכטה מדהימה עם החתן שלנו וכל החברים בערב בלתי נשכח. רוב האנשים חושבים שמסיבת רווקים על יאכטה היא אירוע יקר מאוד. לבטח יותר משאר האלטרנטיבות, אבל האמת היא אחרת, יאכטה למסיבת רווקים לרוב תעלה פחות ממסיבה בוילה או בלופט. אבל היתרון האמיתי הוא לא במחיר האטרקטיבי אלה בתפאורה המושלמת שיאכטה למסיבת רווקים יודעת לספק.

ים תיכון יודע לספק לנו אווריה יחודית ומרעננת, האוויר הצח מצליח להרחיב את הנשמה. התפאורה הזו מושלמת לערב מיוחד שבו אנחנו חוגגים לחתן שלנו את יומו האחרון כרווק, אז באו צאו מהקופסא ותעיזו! אל תסתפקו כמו כולם בעוד מסיבה באנלית, תראו לחבר שלכם כי אתם מוכנים לתת לו את הטוב ביותר.

הפינוקים שאפשר לקבל במסיבת רווקים ביאכטה

מסיבת רווקים על יאכטה

כדי שתיהיה לנו מסיבת רווקים מנצחת צריך לתכנן בעזרת החברה שדרכה אנחנו משכירים את היאכטה את כל הפרטים הקטנים. כמו איזה יאכטה למסיבת רווקים אתם צריכים, איזה מסלול שייט הוא הרצוי וכמובן מה שעות האירוע ואילו שידרוגים אתם מביאים ללב ים.

הדבר הראשון שצריך לעשות זה להתאים את היאכטה לפי כמות האנשים שבאים למסיבה וכמובן לאטרקציות שאנחנו רוצים לשלב במהלך הערב. לאחר מכן רצוי להתייעץ עם הסקיפר על מסלול אידאלי לשייט שלנו.

    • מוזיקה באירוע קובעת את כל הטון, ניתן לבקש איזה מוזיקה אנחנו רוצים באירוע שלנו או כמובן להביא את המוזיקה שהכנו מראש לאירוע.
    • כמובן שלא נשכח את האוכל, ניתן לסגור תפריט לערב מראש בין אם רוצים על האש בשרי או פלטת סושי מפנקת.
    • ערב על היאכטה לא שלם בלי אלכוהול איכותי שיכניס את החוגגים לראש הנכון…
    • אפשר לשלב המון אטרקציות של ספורט ימי, מתנפחים, בננות או המלך של הספורט הימי הג'ט סקי.
    • אפשר לשלב טבילה מרעננת עם או בלי שנורקל.
    • כל אטרקציה שאפשר לעשות על גבי היבשה ניתן לעשות גם על היאכטה.

    קבל הצעת מחיר על יאכטה למסיבת רווקים

    המלצה אישית,יאכטה למסיבת רווקים מטורפת

    יאכטה למסיבת רווקים

    הוטלה עלי משימה לארגן את מסיבת הרווקים של אחד מהחברה, עמדתי מבולבל אל מול כל האופציות, אפילו אפשר להגיד שהרגשתי טיפה אבוד, כל הווילות הללו נראו לי אותו הדבר. תמיד כל המסיבות הללו נראות אותו דבר. אני התקעשתי לגוון ולא לארגן מסיבה סטנדרטית, רציתי לוקיישן מרענן. לאחר חיפושים רבים החלטתי שאני רוצה יאכטה למסיבת רווקים! לאלה שפחודים מהמחיר תרשו לי להרגיע אותכם. מכל מסיבות הרווקים זו היתה הזולה ביותר ובטח המשתלמת ביותר. יצאנו מהמרינה בהרצליה באזור תשע בערב. כל הערב תוכנן בקפידה מראש עם צוות היאכטה האדיב שבאמת נרתם למשימה והמליץ לי מהנסיון שלו מה אנחנו צריכים בשביל שהערב הזה יהיה מיוחד. ובאמת הערב דפק כמו שעון. האווירה היתה מיוחדת והאוכל היה מצויין (ממליץ מראש לקנות סטייקים איכותים בשביל על האש מפנק על הסיפון). נהר של אלכוהול זרם לאורך כל הערב. הצוות דאג לנו לקריוקי ושילבנו הרבה ספורט ימי (בננות וג'ט סקי- מאוד מאוד ממולץ!!). החתן שלנו היה בעננים ובחב'רה שלנו כבר התקבלה ההחלטה שמעכשיו תמיד תיהיה יאכטה למסיבת רווקים.