יאכטות לאירועים

יום גיבוש על יאכטה – השכרת יאכטה לקבוצות כחוויה ייחודית ומעשירה

יום גיבוש על יאכטה

השכרת יאכטה לקבוצות – מחפשים רעיון מקורי ליום גיבוש לעובדים או לקבוצות? נמאס לעובדים שאתם סוחבים אותם לעוד הרצאה?? למה שלא תעשו יום גיבוש על יאכטה. ותעניקו לעובדים ולכם חוויה מיוחדת שהעובדים יזכרו להרבה זמן.

הדרך הטובה ביותר לשבור את השגרה המתישה של המשרד זה לצאת ליום גיבוש בים הפתוח. הפלגה לעובדים זו דרך מקורית ומיוחדת לפנק את המשרד בחוויה מגבשת באווירה יוקרתית. תדמיינו לעצמכם את כל העובדים של החברה יושבים על הסיפון, לוגמים יחד שמפניה יוקרתית שמסביב יופיו של ים תיכון, שמיים כחולים ורחש הגלים מתנפץ בעדינות על ירכתי הסירה.

מה המכנה המשותף שלכם? ביאכרנט מרכזים פעילויות לא רק לעסקים אלא גם לקבוצות המותאמות לכל הגילאים. על ידי השכרת יאכטה לקבוצות אנו כבר נמצא את הפעילות הנכונה והמתאימה עבור המעגל החברתי שלכם, שתעניק הרבה יותר מים ורוגע.

מניסיון יום גיבוש על יאכטה נותן אפקט מנצח ששום יום גיבוש אחר לא ייתן. מטרתו של יום גיבוש  זה הוא להעלות את המוטיבציה של העובדים, לתת להם בחזרה על העבודה הקשה והתרומה להצלחת החברה.  ארוע על יאכטה בהחלט עוזר לתחושה כי אתם מוכנים להשקיע בעובדים שלכם.

יום כיף לעובדים

השכרת יאכטה לקבוצות

היתרון הגדול של יום גיבוש על יאכטה זו האווירה המיוחדת של הים הפתוח, בנוסף כמובן שאפשר לשלב אין ספור אטרקציות מיוחדות שישדרגו את האירוע.

*שף פרטי שיבשל לכם ארוחת גורמה בסיפון (יש אפשרות לארוחה כשרה)

*להביא מרצה אורח בהתאם לחברה שלכם ומטרות היום.

*העברת סדנאות על גבי הסיפון.

*מסע דיג לעובדים (חוויה מדהימה מניסיון).

*להביא DJ שיעשה הרבה שמח לעובדים. (בהתאם לאופי החברה ומטרות הגיבוש).

*או כמובן "סתם" להנות מהנוף המשגע, האוויר הנקי של הים הפתוח ומאווירה קסומה והרפתקנית.

באמת שהשמיים (או במקרה שלנו הים) הם הגבול לכמות הדברים שניתן לשלב באירוע חברה או השכרת יאכטה לקבוצות על יאכטה. התפאורה של הים ואווירה מנצחת יוצרים יום גיבוש מנצח, כזה שהעובדים לא ישכחו!

קבל הצעת מחיר על ארוע חברה על יאכטה

ספורט אתגרי בלב ים

השכרת יאכטה לקבוצות

אפשרות נוספת לשדרג את יום הגיבוש הוא להוסיף מימד של ספורט אתגרי ימי, אפשר להשכיר ג'ט סקי וליצור תחרויות בין העובדים (או סתם להשתולל בזהירות), להשכיר סירות בננה ואבובים. מנסיון מימד של תחרות מוסיף גיבוש לצוות ונותן אווירה קלילה יותר לאירוע. כמובן שאפשר רק להנות מאירוע באווירה נינוחה על היאכטה.

יום גיבוש תחרותי לעובדים

אופציה ייחודית היא לשלב בין הפעילות החוויתית לתחרות בין העובדים בלב ים.  עושים זאת בעזרת חלוקה של העובדים לקבוצות לפי מחלקות בעבודה, או בצורה ראנדומלית שתשיג התערבבות של כל עובדי החברה. כל צוות יקבל קטאמרן והצוותים יתחרו בינהים במרוץ אתגרי חוויתי שיהפוך את היום הזה לבלתי נשכח. האווירה המשוחררת של הים, אווירה שמרגיעה את הנפש ושוטפת את העיינים עם היופי המיוחד של ים תיכון תיתן לכם ולעובדים ארוע שידברו עליו עוד שנים.