מים בששון- הרעיונות הכי כיפיים ומרעננים לאירוע גיבוש במים

מי מאיתנו לא אוהב מים? ברור שכולם אוהבים. במיוחד כשמדובר בימי הקיץ החמים, אז המים מספקים לנו רעננות קרירה והנאה, אבל גם בשאר השנה- פעילויות שונות ליד המים ובשילובם- הן תמיד סיפור הצלחה. גם כשמדובר באירוע חברה או מפגש גיבוש קבוצתי, הרעיון המהנה ביותר, שגם מתאים לכל סוגי הקבוצות ולכל סוגי המשתתפים, הוא להנות ממגוון אפשרויות והפעלות המשלבות מים.
אם גם אתם בדיוק מנסים לארגן אירוע גיבוש לעובדים ומתלבטים מה כדאי לעשות ואיך, אספנו עבורכם כמה מהרעיונות הייחודיים והמקוריים ביותר להפעלות מגבשות ליד המים, שיהפכו את האירוע שלכם לחווייה מרעננת וכיפית במיוחד.

טיולי נחלים עם כל העובדים

ארצנו היפה התברכה בשלל נחלים ונהרות יפיפיים וקרירים מצפון ועד דרום. תמיד אפשר וכדאי לאסוף את כל הצוות ולצאת להכיר מחדש את ארץ ישראל דרך נחליה. אנחנו ממליצים בחום על טיול נחלים אותו נתחיל עם קבלת פנים שתפתח את היום בכיף- עם כיבוד, פינוקים והרבה אנרגיות.  לאחר מכן כדאי להתחיל בטיול היכרות עם הנחל בו בחרנו לטייל ולשלב גם הפעלות ופעילויות מאתגרות שיעזרו לגבש את הצוות- משחקי חשיבה, אתגרי חבלים, פתרון חידות, ניווט במבוך ועוד. רצוי לבחור בפעילויות פיזיות המתאימות לכל חברי הקבוצה, ושיעזרו לכולם לפתוח את הראש, לחשוב מחוץ לקופסא ולעבוד יחד בשיתוף פעולה. את הגיבוש מומלץ להמשיך על בטן מלאה ולאכול ארוחת צהריים עשירה, טעימה ומפנקת בטבע. כמו כל נחל, גם אנחנו נגיע בסוף לים ונסיים את היום על החוף עם כיבוד, מוסיקה ואווירה משחררת ומהנה.

הפלגה לכל הצוות על יאכטה

דמיינו לעצמכם יאכטה מפנקת, שקיעה יפיפיה, מים רגועים ונעימים ואת כל העובדים נהנים ומתגבשים יחד על הסיפון. זה הזמן להרים עוגן ולצאת להפלגה של פעם בחיים עם כל הצוות שלכם- חווייה מקורית, מהנה ומרגשת במיוחד. בהפלגה נהנה מקבלת פנים עם כיבוד עשיר ואווירה נעימה של הים הפתוח, ממגוון פעילויות מעשירות וחווייתיות- אתגרים על הסיפון, משחקי חובלים, פתרון חידות ועוד, מארוחה טעימה ומפנקת ובעיקר מגיבוש צוות שיהפוך לשיחת היום במשרד לעוד זמן רב. אחד היתרונות הגדולים של הפלגה לכל העובדים היא אפשרויות התוכן הבלתי נגמרות- תוכלו להביא הרצאה המותאמת לתוכן האירוע, להתנסות בדיג, לחגוג במסיבת ריקודים עם די ג'יי או סתם להנות מהנוף המדהים ומהשקיעה (וכמובן- לא לשכוח להצטלם). כל רעיון שתרצו- ניתן להגשמה על הספינה ויבטיח שאירוע הגיבוש שלכם ישאיר זכרונות מיוחדים וטעם של עוד, עבור כל העובדים. הצוות המקצועי על היאכטה ישמור, כמובן, על הבטיחות וידאג שהצוות שלכם יהנה מכל רגע ורגע. אז קדימה, עיניים אל האופק, עוגן הרם וקדימה לאירוע חברה חווייתי, מרגש ומגבש- בדיוק כמו שמגיע לעובדים שלכם.