יאכטות לאירועים

חגיגה בלתי נשכחת – בר מצווה ו- בת מצווה על יאכטה מרהיבה ומשובחת

יאכטה בת מצווה

הנסיך או הנסיכה שלכם הגיעו לגיל מצוות ואתם מתלבטים היכן לעשות את האירוע המיוחד שלה? בואו תצטרפו לטרנד שהולך וצובר תאוצה, בת מצווה על יאכטה עם המשפחה וכל החברים. בואו לחגוג אירוע של פעם בחיים בצורה מרגשת,מיוחדת ובלתי נשכחת.

בת מצווה על יאכטה זה לוקיישן ייחודי ויוקרתי לאירוע שנראה כמו נשף מפואר. מומלץ לצאת לשייט בשעות אחר הצוהריים המאוחרים על מנת להנות משקיעה מדהימה בלב ים. נוף השקיעה יהווה רקע מפואר שכאילו ונלקח היישר מסרט קולנוע. ניתן כמובן לבחור את גודל היאכטה בהתאם לכמות האורחים בה תחפצו.

בואו לחגוג איתנו בת מצווה על יאכטה

בת מצווה על יאכטה

כמובן שאתם יכולים לבחור את אופי האירוע, אפשר לעשות אירוע עם הרבה אורחים ומסיבה גדולה לילדים והחברים. או אירוע אינטימי ומשפחתי יותר. כמעט את כל האטרקציות שאתם מכירים מבת מצוות אחרות ניתן לעשות גם בספינה. היאכטה מכילה ציוד שמע ווידיאו מתקדמים שיכולים להקרין כל סרטון שהוכן מראש לאירוע. שלבו באירוע קייטריניג איכותי שידאג לאוכל כיפי לכל אורך האירוע.

מלצרים יסתובבו עם מנות טאפסים בתחילת האירוע. לאחר מכן יהיו על השולחנות מנות פתיחה מהממות, מנות עיקריות ברמה של המסעדות הכי טובות בארץ, ואיך אפשר בלי קינוחים שישאירו טעם מתוק לכל אורח. כמו כל אירוע מוצלח מומלץ להביא DJ שיקפיץ את האורחים. ניתן לשלב בר אלכוהול משובח או בר אירועים אקטיבי. האופציות הקיימות בבת מצווה על יאכטה הן רבות ומגוונות וכל אחד יכול למצוא אופי אירוע שיתאים לו.

מומלץ לשלב אטרקציות נוספות כמו זמר או אמן מסוג אחר שיתפעל את האורחים והילדים באירוע. אך גם אם תבחרו שלא להביא אטרקציה חיצונית, היתרון הגדול באירוע על יאכטה הוא שאתם כבר נמצאים על האטרקציה המרכזית. אין ספק כי בת מצווה על יאכטה תספק לכם אירוע בלתי נשכח וישיאר אצל הנסיכה שלכם זיכרון מתוק מאירוע מיוחד.

בר מצווה על יאכטה – שהבן לא יצא מקופח

בר מצווה על יאכטה

גיל 13 הוא הגיל בו אנו הופכים מילדים לנערים צעירים, הילד שטיפחנו והענקנו לו חום ואהבה גדל לנגד עינינו במסגרת ראשיתו של גיל ההתבגרות. מה לא יותר ייחודי וסימובלי מלחגוג עם הבן את היום המאושר במסיבת בר מצווה על יאכטה מול הים האינסופי שטומן בחובו יציאה לדרך חדשה. אנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות המותאמות לאירוע המיוחד וכוללות ארוחות גורמה ממיטב השפים בארץ שיעניקו לכם חוויה קולינרית מהמעלה הראשונה,בר אקטיבי עם מגוון סוגי אלכוהול,וצלמים אשר יתעדו את האירוע בוידאו,בסטילס לאלבומים ליצירת מגנטים מיוחדים לאורחים. בחרטום היאכטה רחבה גדולה בה ניתן לשלב ריקודים או הופעות של זמרים או אומנים בהתאמה.

קבלו עכשיו הצעת מחיר לבת מצווה על יאכטה

טיפים לבת מצווה על יאכטה

  • תבקרו ביאכטה לפני שאתם סוגרים את האירוע, האם הסיפון גדול דיו, האם זה תאום את כמות המוזמנים שלכם?
  • אמנם ים תיכון איננו סוער במיוחד אך בכל זאת רצוי לבדוק את מצב הים בחודש בו יערך האירוע.
  • תערכו השוואה יסודית בין החברות השונות, תגלו כי לעיתים ישנם הבדלים משמעותיים בין החברות.
  • תבחרו בקפידה את הקונספט של הערב, יש לכם כבר לוקיישן מושלם, לא צריך עוד הרבה כדי לשדרג את האירוע.
  • כמו בכל אירוע, גם בבת מצווה על יאכטה האוכל הוא שחקן מרכזי בערב, לכן רצוי לבחור בקפידה חברת קייטרינג מומלצת, לא מעט מהחברות עובדות עם קייטרינג, אל תסגרו תפריט לפני שישבתם לטעימות ואישרתם הכל.