כחול אינסופי ,מצב רוח , ובריזה מלטפת , המתכון המושלם!

אם אתם מחפשים יום כיף לעובדי חברה למה שלא תקחו אותם לשיט? אמנם תידרשו לוודא שלכולם יש כובעים וקרם הגנה, אבל מצד שני כולם ייהנו מהרוגע של הים  ומבריזה מלטפת שעושה רק טוב. המשיכו לקרוא וגלו כל מה שרציתם על יום כיף לעובדי חברה שהוא קצת אחרת. ולמה שנמשיך בדיבורים? אנחנו חושבים שהגיע הזמן להרים עוגן ולהפליג למרחבי הים עם כל החבר'ה מהעבודה.

ובטח תשמחו לדעת שניתן ליהנות משיט במקומות שונים בארץ, למשל לחופי הים התיכון, לחופי הכנרת ולחופי מפרץ אילת כך שאתם נהנים מכל העולמות : גם טיול למקומות הכי יפים שיש וגם יום כיף לעובדי חברה שכולם ייהנו ממנו. בכל מקרה, למרות שהבחירה קשה אנחנו בטוחים שלא תצטערו עליה ושגם העובדים שלכם יגידו לכם תודה. נשמע לכם כמו מדע בדיוני? חכו עד שתגיעו בחזרה לחוף …

יום כיף לעובדי חברה – אפשר גם אחרת

אולי תופתעו לדעת אבל גם במהלך שיט קצר אפשר לעשות הרבה, למשל משחקי תפקידים, פעילויות מגבשות שונות, משחקים להעלאת המוראל, פעילויות אתגריות ועוד. למעשה, אתם קובעים מה יכלול השיט כי האפשרויות כמעט בלתי מוגבלות, למשל ניתן לכלול בו ארוחה, מסיבת ריקודים, רחצה בים, תחרויות שונות ואפילו ללמד את עובדיכם שיט בהזדמנות החגיגית.

ובטח תשמחו לדעת שכיום ניתן לכלול ביום הכיף גם סדנאות מנהלים שונות, ליהנות מחדר כנסים מאובזר ממש כמו על היבשה ואפילו להשיט את היאכטה בעצמכם. אנחנו חושבים שככה תיהנו משני העולמות : גם יום כיף לעובדים וגם חוויה עסקית בעלת ערך מוסף. היינו אפילו אומרים שתי ציפורים במכה אחת אבל היינו עסוקים בלספור שחפים.

ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם – השיט מתאים לקבוצות בגדלים שונים והוא פתוח להתאמות אישיות. אנחנו גם די בטוחים שתרצו לחזור על החוויה שוב, למשל במסגרת שיט רומנטי, ימי הולדת, מסיבות רווקים או רווקות, ארוע משפחתי כלשהו או סתם ככה בלי סיבה. ואנחנו אומרים – למה לא להינות מהים שלנו כמה שאפשר ולנצל אותו במקסימום?