יום גיבוש על יאכטה – השייט שיקח את העסק שלך לטריטוריה של הצלחה

יום גיבוש משמש כדרך מצוינת לשבור שגרה, לתגמל עובדים ועל ידי כך לבנות מרקם חברתי חיובי בתוך הארגון. אך האם זו המטרה היחידה? האם אנו בתור מעסיקים איננו ערים למטרות שנמצאות מעבר לפינה בהישג יד? התפיסה המחשבתית המוגבלת הזו של מה שמעבר לגבולות הטריטוריאליים של המוכר והידוע במוחנו בהכרח אינו קיים מחלחלת בהדרגה גם לעובדים עם סביבת עבודה קבועה ומתמשכת וגם פעילות גיבוש לעובדים בסביבה חיצונית אך מוכרת לרוב לא תדחק ותשפר את היכולת החברתית והתפקודית מה שעלול ליצור תסכול בקרב העובד בטווח זמן ארוך ובמקרים מסוימים אף להוביל לשחיקה שקשה לאבחן. אז הבנו שניתן להפיק קצת יותר מאתנחתא לעובדים, שיש סימני אזהרה שלא תמיד נהיה מודעים לקיומם, ושכיוון החשיבה הרצוי מתרכז בראייה מעבר לסיפוק רגעי של עובד.

אז מה האלטרנטיבה הנכונה לגיבוש עובדים ?

פעילויות כמו יום גיבוש על יאכטה הן שיביאו את העובד לסביבה חיצונית לא מוכרת באווירה שונה יחד עם פעילות שתערב את העובדים ובנוסף יכולות גם להקנות לעובד לא רק תחושת סיפוק ויכולת חברתית קבוצתית עדיפה כמקובל אלא גם ערך מוסף בדמות שינוי מחשבתי שמכתיב יכולת יצירתיות משופרת של העובדים ושביעות רצון לאורך זמן. מחקרים הוכיחו שעובדים שנחשפים לסביבה שונה בדומה ליום גיבוש על יאכטה גם יגיבו בצורה שונה ומקורית מאותו תפוס חשיבה מקובע וקופסתי, מה שמוכיח שלעובדים יש יכולות שלא תמיד באות לידי ביטוי. עוד הוכח שאחוז לא מבוטל מעובדים אלו יצליח להביא לידי ביטוי את היכולות "הנרכשות" הללו גם למקום העבודה. נחשוב על זה כך, אם יש באפשרותנו כמעסיקים לקדם שתי מטרות בבת אחת למה לנו להסתפק באחת?

יום גיבוש על יאכטה נותן לך יותר

יום שמשלב פעילות בים על יאכטה הוא אחד מאותן האופציות הטובות ביותר לגיבוש של עובדים בחברות או ארגונים וייחודו בכך שמשלב גורם סביבתי חיצוני ייחודי כמו הים אשר נתפס כמרגיע, שלו, ומזקק יחד עם עובדים שמתפקדים בצורה שנתפסת כשונה ממה שהם רגילים אליה. אנו ביאכט-רנט ממליצים לשלב יום גיבוש על יאכטה עם פעילות מהנה ויעילה ומציעים מגוון של פעילויות לעובדים החל ממסע דיג, דרך העברת סדנאות העשרה על גבי הסיפון והופעות אורח של מרצים ועד לפעילויות קלילות כמו קריוקי, ריקודים והופעות אורח של זמרים. ברשותנו מגוון רחב של יאכטות בגדלים שונים שמותאמות אישית למספר העובדים בכל יום גיבוש על יאכטה. כל אלה מעניקים הנאה מובטחת והופכים את החוויה לבלתי נשכחת.