יום גיבוש לעובדים

העובדים שלכם פוגשים זה את זה בכל יום בעבודה, אך האם באמת הצלחתם ליצור קהילה ארגונית החשה מחויבת לחברה? חלק מהעקרונות של הנעת עובדים מציינים את חשיבות הגיבוש של הצוות על מנת שיראה עצמו כחלק מיחידה אחת המרכיבה שלם שגדול מסכום חלקיו. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות משימות שונות, חלקן משלבות ספורט אתגרי אחרות פעילויות בידור וחלק יכולות לשלב גם גיבוש של צוות העובדים עם בני משפחתם. אילו פעילויות מומלצות ליום הכיף הבא עבור העובדים שלכם?

הרצאות וסדנאות על היאכטה

מעוניינים לערוך פעילות שתעניק ערך מוסף לעובדים ותאתגר אותם? הזמינו מרצה אורח לפעילויות שלכם על היאכטה. יום גיבוש שאתם מארגנים וכלל בדרן המעביר הרצאה מצחיקה ומרתקת או מרצה המתמחה בגיבוש הצוות הניהולי שלכם תוך הענקת כלים מעשיים הופך את היום הזה לקצת יותר מיום כיף רגיל. יום גיבוש לעובדים יכול להיות משולב גם בסדנאות פעילות יותר כמו סדנאות קצב או סדנאות מוזיקליות שמאפשרות לכל אחד למצוא את המתופף שבו ולהתחבר לקצב מיוחד בפעילות לא שגרתית על הגלים.

פעילות על יאכטה

אפשרות נפלאה לתכנון יום גיבוש לעובדים היא באמצעות תכנון יום כיף מיוחד על יאכטה. כלי השיט שהפך להיות סמל סטטוס יוקרתי מחבר בין שמיים למים ומעניק לכל עובד את תחושת ה"מיליונר ליום אחד". אתם יכולים ליהנות מנוף נפלא של מרחבים פתוחים עם משיט מנוסה, לצרף שף פרטי שיבשל ארוחת גורמה בהתאם להעדפות של העובדים, לשלם הרצאה או מסיבת ריקודים עם DJ מקפיץ או להפוך את יום הגיבוש לטיול דיג סטייל מסעות הדיג השקטים באגמים האירופאיים או האמריקאים. כי ביאכטה השמיים הם הגבול.

חדרי בריחה

חדרי הבריחה הם בהחלט הטרנד שכבש את ישראל בעשר השנים האחרונות. במשימות אקסטרים נגד הזמן, הדורשות חשיבה מעבר לקופסא ולעתים גם מעט יכולות פיזיות הצוותים שלכם יכולים לגלות איך באמצעות עבודה משותפת בה כל אחד מביא לידי ביטוי את כישרונותיו הם יכולים לפתור משימות מורכבות. חדרי הבריחה מאפשרים לשכוח ליום אחד את המטלות במשרד ולהתמקד במשימה אחרת – תוך פיתוח כישורים שיעזרו כאשר ישבו למחרת מול המחשב במשרד.

מבלים בפיינטבול

בשני העשורים האחרונים הפיינטבול היווה כמעט מילה נרדפת למושג יום גיבוש לעובדים. החוויה המיוחדת של שני צבאות הנלחמים זה בזה מאפשרת לעובדים לשחרר קיטור וליצור מערך מגובש בסגנון צבאי – תוך שימוש בכישורים המאפיינים אנשי שטח מנוסים. כדורי הצבא מאפשרים לעובדים להתמודד עם תחרותיות שעשויה להיות פחות בריאה כאשר היא באה לידי ביטוי בביצוע המשימות במשרד אך כאשר אתם נותנים לה לגיטימיות ביום הגיבוש אתם מאפשרים לעובדים להשתחרר וליהנות.

לסיכום, אלה רק מקצת מהאפשרויות השונות לתכנון יום כיף מיוחד שיעזור לכם לגבש צוות מאושר יותר, בעל מוטיבציה החוזר לשגרת היומיום לאחר ששחרר קצת קיטור. מה התאריך של יום הגיבוש הבא בארגון שלכם?