יאכטות לאירועים

יאכטה למסיבת רווקות מטורפת

יאכטה למסיבת רווקות

לפני כל מסיבת רווקות מתחיל סבב דיונים בין כל החברות, האם למסיבת הרווקות שאנחנו מתכננות עדיף לופט או וילה? אז האמת שתי האופציות בנאליות ומשעממות. התשובה הנכונה לאיפה כדי לחגוג  היא מסיבת רווקות על יאכטה! די כבר עם המסיבות הבנאליות, יאכטה למסיבת רווקות זה הדבר הבא! כי לחברה שלנו מגיע פינוק שהיא תזכור לכל החיים, והפינוק הזה הוא התפאורה המושלמת למסיבת רווקות הכי מדהימה שאפשר לדמיין. יוצאים מהמרינה בהרצליה לקראת הערב כדי לא לפספס את השקיעה שתפתח רשמית את ליל הרווקות האחרון

אורך ההפלגה הוא ארבע שעות אך כמובן שניתן להאריך את  זמן המסיבה, ניתן כמובן גם לבחור מתי לצאת אם זה אחר הצוהריים, לקראת שקיעה או בשעות הערב המאוחרות. לכל זמן היתרונות שלו כי אם יוצאים לאחר שקיעה אז לא יהיה ניתן להנות מסתלבט בסיפון עם שמש מלטפת. יש משהו מיוחד באווירה של הים הפתוח שתכתיב את כל הלך הרוח במסיבה. כמובן שנשלב ארוחה מפנקת (כשרה או לא תלוי בכן). ואטרקציות בהתאם לאופי של החוגגות ומה שמתאים לכן.

יאכטה למסיבת רווקות כל השידרוגים

יאכטה למסיבת רווקות  היא הבסיס של המסיבה, אבל כדי שזה יהפוך לערב חלומי צריך לדאוג לשידרוגים ,אלה הן האטרקציות שנשלב במסיבת הרווקות שלנו.

    • לדאוג למוזיקה שתתאים לאווירה שלנו, אפשר גם לשלב קריוקי (מומלץ!!) שיעשה המון שמח.
    • לדאוג לאוכל איכותי, ניתן להעזר בחברה שאנחנו שוכרים את היאכטה דרכה. או כמובן להביא אוכל בעצמנו דרך שף, מסעדה או קייטרינג.
    • כמובן לא לשכוח אלכוהול כי בלי לשתות שמפניה על הסיפון זה לא באמת מסיבת רווקות על יאכטה.
    • להכין לו"ז עם משחקים וכמובן שניתן לשלב מתנפחים, מפעילה או כל אטרקציה אחרת שניתן לעשות במסיבה על פני היבשה

קבלי הצעת מחיר על יאכטה למסיבת רווקות

המלצה אישית, מסיבת רווקות על יאכטה מפנקת

מסיבת רווקות על יאכטה

לא מזמן הוטלה עלי מטלה לא פשוטה. הייתי צריכה לארגן מסיבת רווקות לחברה הכי טובה שלי, לאחר דיונים סוערים בקבוצת הוואטסאפ הוחלט שחורגים מהמסיבה הבנאלית שכולן עושות בלופט או בווילה, והולכים על מסיבת רווקות ביאכטה (באופן מאוד מפתיע זו הייתה גם ההצעה הזולה ביותר שהייתה לנו). בקלות מצאנו דרך יאכט רנט את כל מה שחיפשנו. אחד היתרונות הגדולים ביאכטה זה הצוות המדהים שעזר לנו לארגן את האירוע, ככה שהיה לי הרבה פחות למה לדאוג.

סך הכל היינו 9 בנות אז השכרנו יאכטה שתתאים לנו מבחינת כמות אנשים (צריך לקחת בחשבון את אנשי הצוות). הבאנו איתנו כמות אלכוהול מספקת, לגבי הבידור הכנו מספר משחקים מראש לכבוד הכלה. והצוות המהממם דאג לנו לקריוקי (היה ממש ממש מצחיק, מומלץ בחום!!) ובאמת שהמסיבה הייתה בלתי נשכחת, הכלה התרגשה בטירוף וכולן זרמו והסכימו כי זו בהחלט  הייתה בחירה מצויינת.