יאכטות לאירועים

הפלגת דייג – מסע דייג חוויתי לכל גיל

הפלגת דייג

יש סצנה מוכרת שמופיעה בכמה סרטי קולנוע בה האבא לוקח את הבן למסע דייג או שמספר חברים יוצאים יחדיו להפלגת דייג באגם. הסיבה שסצנה זו מופיעה בלא מעט סרטים היא שתרבות הדייג מאוד מפותחת בארה"ב ומושרשת עמוק בתרבות האמריקאית. בשנים האחרונות הטרנד הזה הופך לחזק גם בישראל. מבטיח לכם שתופתעו לדעת כמה אנשים בין אם הם מקצוענים או לא, אוהבים לצאת לים הפתוח על ידי הפלגת דייג.

גם לחסרי הנסיון שבינינו יש מה לחפש בשייט דייג, הצוות המנוסה שלנו יעזור לכם לכל אורך הדרך, על מנת שזה יהיה שייט דייג מאתגר ומוצלח בו ננסה יחדיו לתפוס את ארוחת הצהריים שלנו, ואולי אם הים יאיר לנו פנים נצליח לחזור עם שלל הביתה.  שייט דייג יהווה גיבוש משפחתי או חוויה יוצאת דופן לכל המשתתפים ולכל הגילאים.

השכרת יאכטה לדייג בים התיכון

מדינת ישראל התברכה ברצועת חוף ארוכה ובים מדהים שיודע לספק לנו דגים גדולים וטעימים במיוחד, במסגרת השכרת יאכטה לדייג הצוות המקצועי שלנו ייתן לכם את כל הציוד הנדרש באמצעותו ניצור הפלגת דייג מוצלחת, יש לנו מפות אלקטרוניות וגלאי דגים מתקדם שבעזרתנו נאתר בקבלות היכן צריך לעגון בכל עונה. הספינה מזוודת בציוד דיג המתקדם ביותר והמקצועי ביותר שניתן להשיג. הצוות שלנו מומחה בשיטות ז'יגינג, טרולינג, דייג עומק (עד 500 מטרים) ושיטות נוספות. כמובן שכדי שהאווירה תיהיה מושלמת רצוי לדאוג לאוכל טוב ושתייה לכל החברים.

קבל הצעת מחיר על הפלגת דייג

ליווי צמוד שלנו הוא הבסיס ליצירת מסע דייג מושלם

מסע דייג

המון אנשים חושבים שצריך להיות מקצוען כדי לצאת לשייט דייג, אבל בעזרת ליווי מקצועי לכל אורך הדרך. מהכנת הציוד על החוף ועד הרעד בחכה שמסמן לנו שהדג נתפס על החכה. הצוות שלנו יהיה אתכם בכל צעד במסע, ילמד ויפקח שהכל נעשה באופן בטיחותי וזהיר כדי שנוכל לחזור לחוף בבטחה. אז תשאירו את כל החששות על החוף ובואו צאו למסע הרפתקני בים תיכון, הפלגת דייג הוא מסע דייג כיפי וחוויתי לכל גיל.