אטרקציות שניתן לערוך על יאכטה

מסיבה על חוף הים הוא דרך מקורית להעביר את הזמן, ומסיבה בהפלגה היא דרך מקורית אף יותר. בישראל הנושקת לים התיכון נוהגים לערוך מסיבות יאכטה רבות בעקבות אירועים מיוחדים כמו מסיבות בר מצווה ובת מצווה, מסיבות רווקים ורווקות, ימי הולדת, הצעת נישואים ביאכטה ועוד מגוון רחב של אירועים מיוחדים. כמו כן, אחת השאלות הגדולות בנוגע למסיבה ביאכטה, היא אילו אטרקציות מתאימות לאירוע.

תקליטן על הים

אין מסיבת יאכטה ללא מוסיקה טובה, ואין מוסיקה טובה ללא תקליטן מקצועי. בעלי השמחה מדברים עם התקליטן מבעוד מועד ובוחרים את השירים המתאימים ביותר. התקליטן שובר את הקרח באירוע ומקפיץ את הרוקדים לצלילי מוסיקה טובה. כך, הרוקדים יכולים להתפזר על הסיפון של היאכטה (המשמש בין השאר כרחבת ריקודים) ולרקוד עד אור הבוקר. מעבר לכך, זכרו שכאשר מפליגים על הים, אין דרך חזרה עד שהיאכטה שבה אל החוף. משום כך, מומלץ להשקיע זמן ומאמץ ולבחור את התקליטן המקצועי ביותר אשר יודע לשלב אטרקציות בהתאם.

אטרקציות נוספות על היאכטה

היאכטה היא מקום למגוון רחב של אטרקציות. ניתן לערוך תחרויות משחקים, להציב שולחנות משחק ולקיים טורנירים עליזים ומקפיצים. כמו כן, חשוב לזכור שהיאכטה היא אטרקציה בפני עצמה, ולכן ניתן לערוך שולחנות עמוסי כל טוב ולמקם פינות ישיבה. האורחים יוכלו לשעשע את עצמם תוך שיחות ערות אל תוך הלילה. נוסף על כך, זו ההזדמנות לחזות בשקיעה מריבה, לנשום את האוויר המלוח ואף לחפש חיות מימיות בסביבה.

האטרקציה המושלמת ליום גיבוש

יאכטה היא אטרקציה איכותית לאחד האירועים המשמעותיים ביותר בחייה של כל חברה – יום גיבוש. בכל שנה מנהלים רבים "שוברים את הראש" ומנסים למצוא אטרקציות מתאימות לגיבוש העובדים המסורים שלהם. שייט ביאכטה זו הזדמנות טובה להוציא את העובדים מבין 4 קירות המשרד אל הנוף הפתוח.

שמח על היאכטה

סיימתם קורס בהשטת יאכטות? זה הזמן להיכנס לפורטל היאכטות הישראלי ולבחור יאכטה להשכרה. היאכטה מתאימה לכל אירוע מרתק שאתם מתכוונים לערוך, בין אם אתם מעוניינים לארגן בת מצווה קולנית או הצעת נישואים שקטה, אינטימית ומרגשת. ניתן למצוא יאכטות במגוון רחב של דגמים בהתאם לצורך.