המרינה באשקלון

המרינה באשקלון היא ללא ספק אחת המרינות היפות בישראל, העבודות להקמת המרינה החלו בשנת 1992 והיא החלה את הפעילות שלה בשנת 1995. במרינה זו יכולים לעגון 650 סירות במקביל.  והיא מהווה מקום תוסס לסוגים רבים של ספורט ימי, ומשטים בינלואמיים רבים עוברים בה, מביקורי במקום ראיתי מספר מרשים מאוד של יאכטות יוקרתיות. אם תדעו באיזה זמנים להגיע במהלך השנה תוכלו לצפות בשלל התחרויות והמשטים העוברים במקום. זוהי מרינה בינלואמית וגם ספינות רבות מאירופה עוברת בה.

כל מי שביקר במרינה יודע שהיא מקום תוסס חיים ופעיליות, אפשר למצוא במקום מועדון צלילה, בית ספר לחינוך ימי, ושלל פעיליות פנאי בילוי ולינה. במקום יש דירות נופש, מסעדות ושטחי מסחר רבים. מבחינת המסעדות אפשר לאכול במסעדת ברסרי מרין הנהדרת והמומלצת מאוד, יש גם בתי קפה כמו קפה ג'ו והילדים יכולים לאכול המבורגר וציפ'ס בבורגר ראנ'ץ.

המעגנה של המרינה הינה בעומק של שישה מטרים ובמקום צמד שוברי גלים היוצרים מתחם ימי אשר מקיף את המרינה ומגן על הספינות.

למעוניינים אתר המרינה מציע סיור וירטואלי במקום בו תוכלו להתרשם בעצמכם מההיצע הגדול שיש למרינה נפלאה זו להציע. בקיצור אם אתם מחפשים מקום נהדר להפליג ממנו או סתם בילוי בילוי קיצי נחמד, המרינה באשקלון היא בהחלט יעד מומלץ. המרינה של אשקלון עומדת בסטנדרטים אירופיים הן בבטיחות והן בחוויה שהמרינה יודעת להעניק.

ליד המרינה תמצאו עוד שלל מקומות נפלאים לבלות, יש שם מוזאונים קניונים ועוד שלל מקומות מעניינים לכל המשפחה.

ההמלצה שלנו היא לבוא למרינה בקיץ בשעות אחר הצוהריים, תוכלו לבלות במקום ולהנות מפעילויות לכל המשפחה. ואז בשעות הערב תוכלו להנות מארוחה לאור שקיעה. כי אין כמו שקיעה במרינה, אור השמש הנופל על המפרשים הרבים יוצר תמונה מרהיבה מלאת צבעים אדמדמים ונפלאים.

לסיכום: בהחלט מומלץ!!

יש לכם מה להוסיף על המרינה ? אתם מוזמנים לכתוב לנו מייל ונוסיף את ההמלצות שלכם.

אולי יעניין אותך גם: