לאוהבי יאכטות ובעלי זיקה לים ולשייט, אנחנו כאן בשבילכם

חבילות נופש לחול כוללות, בין השאר, דילים ומחירים מפנקים למלונות, טיסות, ואפילו לשייט תענוגות. חבילות כאלו של שייט תענוגות דורשות את אנשי המקצוע המתאימים כדי לארגן לכם את שייט החלומות שתמיד רציתם. לשם כך אנחנו, בחברת יאכט רנט, נוכל להשכיר לכם יאכטה לארגן שייט תענוגות ליחידים או לקבוצות, בהתאם לבקשתכם.

באתר של יאכט רנט תוכלו למצוא את כל המידע הנדרש על השכרת יאכטות, וכן לקרוא מידע אובייקטיבי על כל האירועים שניתן לעשות על גבי יאכטות. באתר ניתן למצוא גם סקירה איכותית של דגמי יאכטות מגוונים, הפופולאריים ביותר בישראל. כמו כן, ניתן לקרוא באתר של יאכט רנט בלוג שיתאר סיפורים שונים הקשורים ליאכטות ועולם השייט, מחוויותיהם של אנשים, אוהבי הים והשייט,  שבחרו לשתף את סיפוריהם.

תמיד חלמתם לשוט ביאכטה או שאתם אוהבים את הים ורוצים לחקור אותו לעומק, בהפלגת החלומות? אנחנו כאן בשבילכם להגשים את החלום. נוכל להגשים לכם את החלום בכך שנאפשר לכם להשכיר יאכטה לכל בקשה, כדי שתוכלו להגשים את חלום השייט ולהפליג לכל מקום שתרצו.

פנו אלינו בחברת יאכט רנט ואנחנו נפנה למספר מועדונים לקבלת הצעת מחיר, כאשר את הצעות המחיר הטובות ביותר אנחנו נעביר אליכם. היתרון שלנו הוא שכאשר מועדוני השייט יודעים שיש תחרות על הלקוח, ואז האינטרס שלהם הוא להעביר לכם את המחיר הזול ביותר.

חבילות נופש לחול הכוללות חופשות שייט

חבילות נופש לחול כוללות מגוון אטרקציות ליעדים מגוונים בעולם, והן אפשריות גם לאוהבי יאכטות ולבעלי זיקה לים ולשייט.  אם אחד התחביבים שלך הוא להפליג למקומות חדשים ולחקור את הים העצום בממדיו, הרי שחבילות נופש לחול הכוללות הפלגות שייט ביאכטה הן האידיאליות עבורך.

בסופו של דבר, הפלגה על יאכטה היא אחת מהם, במסגרת הפלגות  נופש. אנחנו נוכל לספק לכם את כל המידע הדרוש להשכרת יאכטות או הפלגה על יאכטות, וכל מידע נוסף לאוהבי השייט וחובבי הים והיאכטות.

שייט מפנק ביאכטה