תכנון מסיבת רווקים על יאכטה

תכנון מסיבת רווקים בכלל ועל יאכטה בפרט, דורשים מחשבה, יצירתיות והיערכות מוקדמת. כדאי לבדוק כמה אנשים יגיעו, באיזה גיל ואיזה אטרקציות הם ירצו לראות. כך שאם החבר הכי טוב שלכם עומד להתחתן ואתם בדיוק מתכננים לו את האירוע הגדול לפני החתונה, הגעתם למקום הנכון.

בדקו כמה אנשים יגיעו – בכדי לבחור את היאכטה הנכונה

בכדי שתדעו איזה גודל של יאכטה אתם צריכים בכדי שכולם ירגישו בנוח, כדאי שתשבו עם מחברת (או דו"ח אקסל) ותבדקו כמה אנשים מתכוונים להגיע. נסו גם לוודא את העניין איתם טלפונית בכדי להיות עם היד על הדופק ולוודא שכל המוזמנים אכן מתכוונים להופיע. רק אחרי שיש לכם מספר של אנשים שיגיעו למסיבה, תוכלו לעבור לחלק הבא ולבחור להם את האטרקציה המתאימה.

חשבו מהו סגנון הבילוי המועדף על החתן וחבריו

עכשיו שאתם יודעים בדיוק אילו חברים יגיעו למסיבת הרווקים, ניתן לבחור את האטרקציות שיעשו את הערב. כיום ישנם מגוון של אפשרויות כגון: משחקי קלפים, קוסמים או זמרים. אל תשכחו גם את הוידאו המסורתי של החתונה אשר במסיבת הרווקים ניתן לעשות אותו מעט יותר חברי ופחות אלגנטי. והכי חשוב: תבחרו את השתייה הנכונה כדאי לכולם יהיו באווירה הנכונה.

 

מסיבת רווקים ביאכטה

היערכו נכון עם השתייה החריפה

לא לחינם כתוב במקורות שיין ישמח לבב אנוש. האלכוהול הוא לגמרי עניין מרכזי במסיבת הרווקים וכדאי לשאול אם קיים אלכוהול ביאכטה או שצריך לרכוש אותו  מראש. במידה וקיים מומלץ לשאול איזה סוגים, במידה ואתם מתכוונים לרכוש מראש – בדקו איפה יוצא לכם הכי משתלם מבין מגוון חנויות האלכוהול והעדיפו רכישה מרוכזת וזולה יותר מאשר שכל אחד יביא את האלכוהול שהוא מעדיף. כך תוכלו גם לעשות משלוח ולדאגו שהאלכוהול יוגש לכם צונן בלב הים ובאפס מאמץ.

אל תצאו ליעד רחוק

נכון שניתן להפליג עם היאכטה לכל מקום אולם שווה שלא לבזבז את הזמן על ההפלגה ולהתרכז ישר במסיבה. במילים אחרות: נסו לשוט עם היאכטה מספיק רחוק כדי שתראו את הכל בפרספקטיבה הנכונה אבל לא תצטרכו לבזבז שעות על ההפלגה חזרה. הדבר נכון אם אתם יוצאים לערב אחד אולם אם אתם מתכוננים לבצע מסיבה אשר תתפרס על פני כמה ימים או לפחות סופ"ש ארוך במיוחד, ניתן כבר לחשוב על יעדים קרובים. יחד עם זאת, אז כבר צריך להגיד לחברה להכין את הדרכון ובימים אלו העניין פחות מומלץ.

לסיכום: גם אם החבר שלכם החליט להתחתן בתוך באולם אירועים בתל אביב או דווקא הלך על גן אירועים בעמק חפר בסגנון אורבני, אתם לא יכולים לתת לו פחות מהטוב ביותר במסיבת הרווקים שלו. בחירה ביאכטה והיערכות מקדימה יכולה לשדרג כל מסיבת רווקים ואנו מקווים שיצאתם עם כמה רעיונות שווים מהכתבה.