שייט רומנטי בשקיעה

בלב ים הרומנטיקה חוגגת, במיוחד אם אתם מגיעים ללב ים ביאכטה שיוצאת מהרצליה עם אוכל טוב, יין משובח והרבה אהבה באוויר. אם אתם מתכננים יום רומנטי מושלם בחוץ, יש לא מעט אופציות שונות, אבל אחת האופציות הכי מומלצת היא שייט. בואו נדבר על רומנטיקה במיטבה.

רומנטיקה במיטבה היא רומנטיקה ששני הצדדים מרגישים ולא יכולים להתעלם ממנה. ומי יכול להתעלם מהיופי הקסום שלב ים יכול להציע? אם אתם חוששים מהגעה ללב ים, אתם יכולים גם לשכור יאכטה או סירה שאמנם שטה לים, אבל עוגנת יחסית קרוב לחוף. אם לא עוגנת, אז שטה מול החוף. כך או כך, אתם מסודרים עם היום הכי רומנטי בחייכם. בואו נגלה לאילו סוגים של אירועים שייט ביאכטה יכול להתאים. כמו כן, נדבר קצת גם על מחירים של שייט עם יאכטה.

מאיפה אפשרי לשכור יאכטה ולצאת לשייט רומנטי?

אם אתם מעוניינים לחוות את אחד הימים הרומנטיים בחייכם, תוכלו לשכור יאכטה בהרצליה, ביפו, אשדוד, חיפה ועוד. בכל עיר שבה תמצאו נמל ים, בדרך כלל תוכלו לשכור גם יאכטה או סירה. שייט בהרצליה וביפו הוא קסום, כמו גם בחיפה ובשאר הערים. בסופו של דבר, ים זה ים והוא תמיד יפהפה.

שייט בלב ים

עוד כדאי לדעת, מעבר לאפשרות של השכרת יאכטה בהרצליה או בכל נמל אחר, אתם יכולים גם לשכור סירת מנוע פשוטה. החוויה היא אמנם קצת אחרת, אבל יש כאלו שיגידו שהיא לא פחות מרגשת מאשר השכרת יאכטה.

כמה עוולה לשכור יאכטה לחצי יום?

מחירי השכרת יאכטה משתנים בהתאם לסוג האירוע. בעוד שחלק מהחברות יספקו לכם יאכטה בלבד, חברות אחרות יארגנו לכם הפקת אירוע שלמה על היאכטה. בעוד ששייט ללא הפקה עשוי לעלות מאות שקלים בודדים לחצי יום השכרה, שייט בהרצליה עם הפקת אירוע עשוי להגיע לסכומים של אלפי שקלים בממוצע.

כשאתם מחפשים את חברת השכרת היאכטות שתיקח אתכם ללב ים, יהיה חשוב לקבל מספר הצעות מחיר מכמה חברות שונות. ככה תוכלו להשוות בין ההצעות ולבחור בסקיפר הנכון שייקח אתכם ללב ים. בפועל, השוואת המחירים בין חברות השכרת יאכטות יכולה לחסוך לכם לא מעט כסף.

מה יותר רומנטי מאשר שייט בהרצליה בשקיעה?

אם אתם מחפשים אחר יום שייחרט בזיכרונכם ויהפוך ליום המושלם, שייט בהרצליה ייקח אתכם לשם. רק טיפ קטן מאיתנו, אם אתם רגישים לאלכוהול ונוטים לסבול מבחילות לאחר שאתם שותים, תשתדלו לא לקחת אלכוהול אתכם ליאכטה.

אנשים אשר רגישים לאלכוהול, בדרך כלל יחוו את הרגישות שלהם באופן יותר מוקצן בלב ים. אם על הקרקע אתם נוטעים לסבול מבחילות כשאתם שותים, אז בלב ים אתם בטוח תקיאו. אם כך, תתאימו לעצמכם את היום המושלם, ואם אפשר, עדיף בלי אלכוהול. לעיתים אנשים אפילו לא יודעים שהם רגישים לתנודות היאכטה.