רישיון סקיפר – מזמן לא עניין של תחביב , מדובר בדרך חיים

קורס סקיפרים זהו קורס שמעניק חוויה עצומה ומיוחדת. ים, מפרשים, הפלגות… וזוהי רק ההתחלה של תחביב סובב עולם. תחביב שמשפיע על כל החיים ומשנה אותם לטובה. תוך זמן קצר תוכלו למצוא את עצמכם משייטים ומפליגים במקומות רבים בעולם הגדול ונהנים מחוויה עוצמתית שאין דומה לה.

הדרך קבלת רישיון משיט

כדי לקבל רישיון משיט 30 מטעם משרד התחבורה יש ללמוד ולעבור מבחני הסמכה כאשר רק לאחר מכן יתקבל הרישיון הנכסף. הרישיון הינו בינלאומי והוא כולל השטה של כל הסוגים של כלי השייט עד לאורך של 24 מטר מלבד שימוש באופנוע ים, הוא דורש רישיון מיוחד.

רישיון משיט 30 זהו רישיון המוגבל רק עד ל -12 מייל מהחוף. לאחר שנה מעת הוצאת הרישיון הראשון ניתן להוציא את הרישיון הבא – רישיון משיט 60. הוא מאפשר את השייט על הים הפתוח.

הדרישות של משרד התחבורה להוצאת הרישיון:

  • מעבר של ארבעה מבחני תיאוריה הכוללים מבחנים עיוניים וגם טסט מעשי.
  • קורס עזרה ראשונה של 22 שעות. (תעודה שתהיה כמובן בתוקף)
  • אישור רפואי כללי ובנוסף – בדיקת ראיה ובדיקת שמיעה.

קצת על רישיון סקיפר

רישיון סקיפר או רישיון שייט ליאכטה התחילו לתפוס תאוצה בשנים האחרונות עד כדי כך שחסרים היום מקומות עגינה בכל מקום בעולם ומדובר במצוקה של ממש. אם בעבר היה הספורט מן הסוג הזה שייך רק לעשירים הרי שכיום ישנן הרבה מאוד אפשרויות לשכור יאכטה בכל מקום בעולם, להצטרף למועדון שייט זה או אחר וליהנות מהפלגות בעלויות סבירות בהחלט. אלו מאפשרות להרבה יותר אנשים את התענוג ואכן אנחנו מוצאים היום הרבה בתי ספר לשייט כמעט בכל מדינה ברחבי העולם כאשר אלו פונים לכל האוכלוסייה, מילדים ועד לקשישים! כך יכול כל אחד ליהנות מהטבע, מחברה חדשה, ומגילוי מקומות חדשים בעולם.

שייט רומנטי על הריין

מכירים משהו או זוג שיצאו לשייט על הריין? אם לא ,אין ספק שמדובר באחת ההפלגות הרומנטיות , ואכן שייט מומלץ למשפחות או לזוגות שמעוניינים בחופש פסטורלית לגוף ולנפש .

לאחר שתרכשו רישיון משיט לא יהיה גבול ליכולות שלכם. שם יתחיל הכיף האמתי. לרוב מצטרפים הבוגרים כחברי מועדון והם נהנים מהפלגות על יאכטות המועדון יחד עם חברים או בני משפחה. בנוסף הם יכולים להצטרף להפלגות חו"ל של המועדון. זוהי החוויה המדהימה ביותר בעולם השייט והיאכטות.

עם רישיון משיט תוכלו לצאת להפלגות בכל העולם וליהנות משייט כמעט בכל מקום שרק תרצו. דמיינו לכם כחול אינסופי , אויר קריר על העורף , שייט רומנטי וחווייתי. בשביל זה לבד שווה כל ההשקעה!