סיפור אישי של סקיפר אמיתי – איך הכל התחיל ?

איתי הוא סקיפר אמיתי בעל מס רישיונות משיט בדרגות שונות , הוא מלווה כבר מס שנים סקיפרים מתחילים ומכהן כגורם מרכזי באחד ממועדוני השייט המובילים בישראל .

האהבה של איתי לים התחילה עוד כשהיה קטן , אביו של איתי עסק 30 שנה כמציל באחד החופים הגדולים במדינת ישראל

וכשאיתי רצה לבלות מעט בחיקו של אביו הוא היה פשוט הולך לים!

אביו לימד אותו לשחות , לעמוד על חסקה בקיץ , ואף להשקיף במשקפת מעמדת המציל ולזהות מצוקות או סערות קרבות .

האהבה של איתי לים היתה כלכך גדולה וכאשר הגיע לגיל בגרות החל לקחת שיעורי גלישה ואף השתתף באחת התחרויות המובילות לגיליי נוער בה זכה במקום ה4 והמכובד !

הוא תמיד אהב את הים אך לאחר שהתחתן עם בחירת ליבו ולהם נולדו 2 ילדים מקסימים האהבה הזו מעט נדחקה הצידה , בכל זאת הלחץ בעבודה ,הדאגה למשפחה ולכלכלת הבית לא השאיר זמן עבור תחביבים או אהבות ישנות.

אז מתי הפכת לסקיפר ?

מספר איתי :"זה היה באמת במקרה אשתי סגרה לנו ליום הנישואין שייט בים התיכון והכל פשוט חזר אלי , בכל רגע בחופשה הייתי פשוט מהופנט מהכחול האינסופי מהשקט והשלווה , וכל זכרונותי עם אבי עלו לפתע – הבטחתי לעצמי כשתיגמר החופשה אני חייב לעשות עם זה משהו .

כשחזרתי מהחופשה מיד נרשמתי לאחד מבתי הספר המובילים בישראל והוצאתי רישיון משיט 30 ,התהליך לא ארוך וכיפי במיוחד , החברה הכי טובים שייש פשוט מלח הארץ! ,לאחר הקורס המדהים והמעשיר בעצם הפכתי לסקיפר שיכול להשיט בצורה עצמאית .

תחביב כזה עלול להיות יקר ולגזול ממך זמן , איך המשפחה שלך מקבלת את זה?

מספר איתי : "הם מקבלים אותה באהבה ענקית ואפילו שותפים לה , אין יותר כיף מזה , פעם בשבוע אני לוקח את אישתי והילדים לשייט קצר באיזור המרינה , מוזיקה טובה, אוכל טוב , וכמובן יינות משובחים , הילדים לא מפסיקים לספר על כך בבית הספר "

יש כח גדול בלהשיט ספינה , לנצח על התזמורת , להיות רב החובל ! הים מלא באתגרים וחוויות ורק הוא יודע להעניק תרפיה לנפש !

הים קורא לכם , הכחול האינסופי מחכה רק לכם , בואו להינות מהטבע הטהור .

משפט מחץ לסיכום ?

איתי: "אף פעם אל תוותרו על החלומות שלכם , צאו ותגשימו אותם בכל זמן ובכל מקום !"