מסיבת יום הולדת על יאכטה

מחפשים רעיון מקורי וייחודי לחגיגת יום הולדת? רוצים להפתיע את הקרובים שלכם ביום הולדת שלא תשכח להרבה זמן? למה שלא תנסו לחגוג את יום ההולדת הבא שלכם על יאכטה יוקרתית ותעניקו לסובבים אותכם ובמיוחד לעצמכם חוויה מתוקה וזיכרון שלא ישכח לפחות עד יום הולדת 120!

חגיגת יום הולדת על יאכטה היא אירוע מיוחד, כזה ששובר את השגרה של מסיבות ימי ההולדת הרגילות שאנחנו מכירים ומוציא את כל החברים ואת כל החוגגים אל הים הפתוח לנשום אוויר נקי תחת שמיים כחולים ומים צלולים. פשוט דמיינו לעצמכם את כל החברים יושבים ביחד איתכם על יאכטה יוקרתית עם כוס שמפניה ביד ואוכל טוב בצלחת.

מסיבת יום הולדת על יאכטה

חבילות יום הולדת על יאכטה

היום ניתן לרכוש חבילות יום הולדת על יאכטה הכוללות את כל מה שצריך בשביל אירוע יום הולדת מושלם. החבילות כוללות אוכל טוב, מוזיקה טובה, אלכוהול איכותי, צוות שירותי וחייכן וכמובן יאכטה יוקרתית ומפנקת.

אוכל טוב הוא מרכיב חשוב מאוד באירוע איכותי והבחירה הנפוצה ביותר באירועי יום הולדת על יאכטות, היא קייטרינג בשר על האש. היתרון הגדול באירוע יום הולדת על יאכטה הוא שאפשר להדליק מנגל על היאכטה עצמה ולעשות על האש בלב ים. דמיינו לעצמכם גרילמן שכל תפקידו הוא להאכיל את האורחים במסיבה שלכם ולפנק אותם בבשר איכותי, סלטים תוספות וכמובן שתיה קרה.

חבילת יום הולדת על יאכטה היא אטרקציה שלא תשכח להרבה זמן וניתן היום להשיג אותה במחירים אטרקטיביים. בדרך כלל החוויה כוללת הפלגה של מספר שעות לאורך חופי הים התיכון, תוך שילוב אטרקציות מים מגוונות: דייג, אבובים, צלילה, שנורקלים או סתם שכשוך במים.
ברקע ולאורך כל האירוע תהנו ממוזיקת ריקודים אשר תספק לכם אנרגיה של מסיבה ממש כמו בסרטים.

למי מתאים לחגוג יום הולדת על יאכטה?

באפשרותכם לבחור האם תרצו הפלגה בת שעה אחת או שעתיים או אפילו יום שלם של הפלגה לאורך חופי מדינת ישראל. בכל מקרה בו תחליטו לעשות את יום ההולדת שלכם על יאכטה אנו מבטיחים כי תהנו מחוויה מרגשת שלא תשכח להרבה זמן.

אירוע יום הולדת על יאכטה מתאים להורים שרוצים לחגוג לילד שלהם את יום הולדתו הראשון ,לצעירים אשר רוצים יום הולדת מקורית וייחודית לכל החבר'ה ואפילו לחוגגים בגיל השלישי. ניתן לחגוג גם באופן פרטי עם בן או בת זוג ואפילו מספר מצומצם של חברים. מנגד ניתן ללעשות אירוע רב משתתפים, הכל בהתאם לגודל היאכטה ששכרתם ולתקציב האירוע העומד לרשותכם.

על מנת לקבל הצעה אטרקטיבית לחגיגת יום הולדת על יאכטה עליכם פשוט לפנות אלינו ולקבל את מפרט השירותים שלנו הכולל חבילות יום הולדת מפנקות.

לסיכום, אנו מבטיחים לכם חוויה ייחודית, מהנה ובעיקר כזאת שלא תשכח לפחות עד ליום הולדת של שנה הבאה (: