יום הולדת על יאכטה המסיבה המושלמת

 

אם כבר לפנק אז גם להפתיע

הים הוא תמיד תפאורה טובה. אם זו הצעת נישואין מרגשת, שקיעה יפה שעושה נעים או מסיבת יום הולדת לבן הזוג היקר. הים נותן תחושה מעצימה וממלא את הגוף באנרגיה חיובית. ארועים שחוגגים בים נזכרים לשנים ארוכות. אם תרצי לפנק אותו ובאמת להיות מקורית ומיוחדת, לחגוג איתו את יום ההולדת על יאכטה זו המתנה המושלמת. את, הוא וקומץ חברים יקרים בהפלגה שמוקדשת רק לו וליום ההולדת שלו.

מסיבת יום הולדת על יאכטה בלב ים, אוכל ושתייה מפנקים ומוסיקה מרגיעה הם תפאורה מדוייקת כשאת רוצה להגיד כמה הוא חשוב לך. המראה המיוחד והלא שגרתי של ערי החוף הנשקף מתוך הים ֿמשתלב היטב עם האמירה ״אני אוהבת אותך, מזל טוב״. את תרצי להכין את הארוע בצורה מושלמת והנה כמה דברים שתוכלי לקחת בחשבון לפני כדי למנוע דאגה מיותרת.

איך להכין את היאכטה שלא ישכחו

את היאכטה רצוי מאוד לשדרג לקראת הארוע. כשתלכי לבחור ולהשכיר את היאכטה בשביל מסיבת יום ההולדת שלו תגלי שיאכטות מבחינת מראה חיצוני הן לא בדיוק הרקע המדוייק ליום הולדת. למזלך מרחב כלי השייט הוא כחומר ביד היוצר וכל עוד לא מסכנים את בטיחות השטים כל קישוט איכותי יוסיף לחוויה. ניתן לקשט במגוון רחב של סגנונות. סגנון מרשים לקישוט הוא עיצוב בלונים שתפור במיוחד לאופי של חתן השמחה. עיצוב כזה יעצים את החוויה שלו ושל האורחים האחרים. אצל בלו בלון אפשר למצוא רעיונות לעיצובי בלונים מושלמים ליום הולדת. אוירה נותנת ערך מוסף לארוע ובלונים גורמים לאנשים לחייך. לשלב את שניהם זו הדרך הבטוחה לזכרון מתוק.

לא לשכוח את האוכל והשתייה

רוב היאכטות כיום מצויידות במטבחים חדשניים המאפשרים הכנת מזון על המקום. אם תרצי תוכלי להכין לאורחים כיבוד שאת מכירה ומטעמים שונים אחרים תוכלי לעשות זאת בבטן היאכטה. במידה ולא חשקה נפשך בהכנת מזון תוכלי להזמין מנות נבחרות ממסעדה אהובה. ניתן כמובן לחמם את המזון במיקרו ובתנור או להגישו בטמפרטורת החדר. בנוסף במטבח של היאכטה ישנו מקרר לצינון את השתיה עבור הארוע. במידה וכמות השתייה רבה ונדרש מקום נוסף, ניתן להוסיף צידניות וקרחוניות. במקרים מסויימים ניתן להוסיף מקרר, זה כמובן תלוי בגודל היאכטה. וכמובן, כדאי לדאוג גם לתזמון את השיט עם השקיעה למראה מושלם ואל תשכחי מתנה מפנקת. שתיהיה לך ולו יום הולדת שמח ומאושר