טיפים ליצירת אירועים בלתי נשכחים על יאכטה

שיט בספינה יוצר תמיד תחושה של רומנטיקה, פינוק ויוקרה. שיט ביאכטה ניתן לכוון למטרות שונות, החל מבילוי משפחתי כיפי ועד ישיבת עבודה לא שגרתית. הכל תלוי במקום ממנו אתם בוחרים להסתכל על הדברים. בכל מקרה היאכטה מתאימה את עצמה אליכם. בין אם זהו אירוע חגיגי או פשוט בילוי של זמן איכות ביחד, המרחבים הפתוחים של הים, הסיפון, האוכל והשתיה- כל אלה יהפכו את הבילוי לכיפי ומהנה. הנה כמה רעיונות לדברים שאפשר לעשות על יאכטה:

  • חגיגת יום הולדת גדולה: סבא או סבתא הגיעו לגבורות ועומדים להתחיל את העשור התשיעי? לאחד ההורים יש יום הולדת עגול או לא עגול ואתם רוצים להפתיע אותם עם יום הולדת כיפי במיוחד? חגיגה על יאכטה הופכת כל יום הולדת לאירוע בלתי נשכח ומהנה במיוחד. ישנן יאכטות עם מקום גם ל- 100 איש בהן תקבלו ארוחה טעימה והרבה אטרקציות מסביב כמו ג'קוזי, בר, רחבת ריקודים ועוד.
  • יום גיבוש לעובדים: אם אתם חושבים שהעובדים שלכם לא מצפים לימי הגיבוש של החברה אז תשכחו מזה. הציפיה לימי גיבוש נותנת להם דרייב ומוטיבציה לעבודה וככל שיום הגיבוש מתקרב הם במתח וסקרנות לקראת ההפתעה שתכינו להם הפעם אז אל תאכזבו אותם! יום גיבוש על יאכטה הוא יום גיבוש מיוחד. על היאכטה ניתן לקיים פעילויות שאתם תארגנו, ארוחות שף. הכל אפשרי כאן רק עם הנוף המתחלף של חופי הארץ המקסימים שלנו.
  • לשלוף את הטבעת: כפי שציינו, יאכטה ושיט בכלל מתקשרים עם רומנטיקה, אהבה וזוגיות, אז אין כמו יאכטה בכדי לקיים בה את אחד מרגעי השיא של הזוגיות שלכם: הצעת נישואין. האירוע צריך להיות הפתעה מההתחלה ועד הסוף: ההגעה ליאכטה, ארוחת השף שמחכה לכם על הסיפון עם השקיעה וכמובן שליפת הטבעת כשברגע מתנגן שיר שאתם אוהבים (רומנטי כמובן, קצת קיטש לא נורא…) וכמובן שכל האפשרויות פתוחות. היאכטה היא המקום והים הוא הרקע. השאר תלוי בכם. למידע על הצעות נישואין מגניבות לחצו כאן
  • ישיבת הנהלה מיוחדת: שיט על יאכטה נשמע אולי סמל לחופש אבל מי אמר שאי אפשר לקיים ישיבת הנהלה על יאכטה? ישנן יאכטות שמיועדות גם למפגשים מסוג זה ומצוידות בכל האבזור הנדרש לקיום ישיבת הנהלה, כולל חדר ישיבות מסודר טיפ טופ, מסך, מקרן, ציוד הגברה אם נדרש וכמובן שולחן גדול וכמות יפה של כיסאות. אז אם אתם רוצים להפתיע את חברי ההנהלה ולגרום לרעיונות יצירתיים לזרום, ישיבת הנהלה על הים היא בדיוק הדרך לעשות זאת.

 

אירועים על יאכטה