התהליך להוצאת רישיון סקיפר-כל מה שרציתם לדעת!

חולמים להרים מפרשים, רוצים לתפוס את ההגה ולהפליג אל האופק? רישיון סקיפר – זה מה שאתם צריכים כדי להגשים את החלום שלכם. אך כדי לקבל את  הרישיון הנכסף עליכם לעבור תהליך… הוא לא יהיה ארוך מידי ואם אתם באמת נחושים להצליח – המטרה קרובה מאי פעם. אך הבה לא נרוץ מהר מידי. קחו נשימה עמוקה ונצא לדרך… ושתהיה הפלגה נעימה!

מוציאים רישיון סקיפר…

כדי שאכן תוכלו להגשים את חלומכם ותמצאו את עצמכם אוחזים בהגה ומפליגים בבטחה עליכם ללמוד. רק לאחר שתסיימו את הלימודים ותעברו את מבחני ההסמכה תוכלו ליהנות מרישיון משיט שיאפשר לכם את השייט עם מגוון כלי השייט הקיימים מלבד השימוש באופנוע ים.

מי מוסמך להוציא עבורנו רישיון שייט?

רישיון השייט מתקבל מטעם משרד התחבורה ולמעשה הוא תקף לכל המדינות בעולם היות ומדובר ברישיון בינלאומי.

כאשר אנחנו מדברים על רישיון הרי שמדובר בשני שלבים. בשלב הראשון מקבל התלמיד רישיון משיט 30 שהוא למעשה רישיון מוגבל. הוא מתיר את השייט רק עד למרחק של 12 מייל מהחוף. לאחר שנה מעת הוצאת הרישיון הראשון ניתן להתקדם הלאה ולהוציא את הרישיון הבא – רישיון 60. באמצעות רישיון זה ניתן לצאת להפלגות בים הפתוח ללא כל הגבלה!

מה דורש מאתנו משרד התחבורה כדי להוציא רישיון שייט?

ישנן כמה וכמה דרישות אשר אם נעמוד בהם נוכל לקבל את הרישיון.

  • לימודי תיאוריה ומעבר של ארבעה מבחנים עיוניים כולל טסט מעשי.
  • לימוד של קורס עזרה ראשונה 22 שעות תוך הצגת תעודה בתוקף.
  • אישור רפואי כללי.
  • בדיקת ראייה.
  • בדיקת שמיעה.

רישיון סקיפר – למי זה מתאים?

אז האמת כי עד לפני שנים ספורות ידענו כי רישיון סקיפר זה מושג השמור רק לעשירים. אך עם חלוף הזמן התרחב מאוד הספורט מן הסוג הזה. בתי ספר רבים קמו בכל העולם ויחד עם צניחת המחירים אנחנו מוצאים היום אנשים מכל האוכלוסייה הפונים ללמוד ולהוציא רישיון סקיפר. גם מבחינת הגיל כמעט ואין הגבלה. אנחנו מוצאים כי גם בני נוער צעירים וגם בני הגיל השלישי מרחיבים אופקים ופונים לים. כי רישיון סקיפר מתאים ממש לכ-ולם!

שייט על הדנובה

יצא לכם להכיר משהו שיצא לשייט על הדנובה? מדובר בשייט חלומי במיוחד. כמעט ולא נמצא אדם שאוהב עולם שדילג על החוויה הייחודית הזו. הנופים המדהימים, המראות המיוחדים והקסם שנדמה כי אין כמותם בעולם כולו!