המקומות הטובים ביותר להשכיר יאכטה בארה"ב

אם חופשה חלומית מושכת אתכם לעבר הים, על יאכטה מדהימה, ארצות הברית היא המקום להגשים את זה. מיד נכיר לכם את המקומות הטובים ביותר להשכיר יאכטה בארה"ב. תתכוננו למתוח מפרשים או להפעיל את המנוע. מיד מרימים עוגן.

 

יאכטה מושלמת בפלורידה

אין ספור צורות בילוי ימיות וחופים נהדרים יש בפלורידה. וזהו גם מקום מושלם להתחיל בו את חופשת היאכטות האמריקאית שלכם. שייטים מנוסים רבים מגדירים את פלורידה בתור גן עדן למשיטי יאכטות ובצדק. אפשר להפליג לעבר האטלנטי ומפרץ מקסיקו. יש המעדיפים לשכור סירה שתתאים גם לשיט באחד מבין אלפי האגמים שחלקם מפתיעים בגודלם.

פלורידה מציעה שלל מפרצים ומפרצונים, מרינות ומעגנים ימיים. לצד שיט יאכטות, יש עוד שלל אפשרויות בילוי לנופשים. אתרי צלילה ואלמוגים, תיאטראות מפורסמים, כנסיות ועוד שלל מוקדי בילוי ליליים, מסעדות ואתרים שמתאימים לזוגות או לכל המשפחה. ואם זה לא מספיק אפשר, אם רוצים לצאת מפלורידה ולשים פעמיכם אל עבר איי הבהמה. פשוט שטים מזרחה, לעבר שרשרת האיי הידועה. רבה מהאיים, אגב, אינם מיושבים ואך בהחלט יפהפיים.

הגה של יאכטה

 

עם היאכטה מניו אינגלנד

לצד פלורידה, גם ניו אינגלנד מהווה מקום יוצא מן הכלל להשכרת יאכטות. אל ניו אינגלנד אפשר להגיע לצרכי שיט מתי שרק רוצים. קיץ, סתיו, אביב, אפילו בחורף, רבים מגיעים ופשוט מפליגים. בעונת החורף, מומלץ להגיע אם אתם חובבי ספורט חורפי ושלג. נוף לבן יוצא מן הכלל מחכה לכם. אך כמובן, אין כמו העונה היותר חמה, כדי להפליג עם יאכטה מנועית או כדי להשכיר סירת מפרש בגודל הרצוי לכם.

במעגנים המרובים ובמרינות ניתן למצוא הכל מהכל. סירות מנוע זריזות וקטנות, יאכטות ענק מפוארות שבמפוארות והרבה דגמי ביניים לכל צורות השיט. אם ניו אינגלנד קצת גדולה עליכם ואתם מחפשים המלצה קצת יותר ספציפית, נשמח להציע לכם כזאת. הגיעו לניופורט. ורק לידיעה כללית, שם נמצאת המכללה של הצי האמריקאי.

סן פרנסיסקו על המים, מיאמי וניו יורק

לפני שנים, סיפר הזמן אריק איינשטיין המנוח עד כמה יפה היא סן פרנסיסקו על המים. עם קו החוף המפורסם וגשר הזהב שיצא לתהילה. זהו מפרץ שכמו נולד להפלגת יאכטה מטריפה. אפשר להביט מרחוק בכלא אלקטרז (יש במקום סיורים). אי אפשר שלא להזכיר שגם מיאמי וניו יורק מהווים מקומות מאוד ידועים ומאוד מומלצים להשכרת יאכטות.

לפני שיוצאים – חובה לדעת

לא נסיים לפני שנספר שגם אם הבילוי המרכזי שלכם צפוי להיות שיט, דאגו מראש לויזה לארצות הברית.
באתר חברת VISA USA תמצאו חברה סופר מקצועית בכל מה שקשור לתהליך הוצאת הויזה, זכרו שכיום אזרחי ישראל עדיין חייבים להוציא ויזה כתיירים. הטיפול בנושא עשוי לקחת זמן ויש להיערך בהתאם. יש להגיע עם ויזה בתוקף ואם יש צורך, חשוב לחדש (תוקף לכל הפחות לשישה חודשים). טפלו בנושא מוקדם כדי שלא תיקלעו ללחץ. שיט נעים!

למידע על הוצאת אישור ESTA לבעלי דרכון אירופאי היכנסו: