כל מה שחשוב לדעת על בר מצווה ביאכטה

שנה אחרי שנה אנחנו מתמודדים עם אותו אתגר, מציאת דרכים חדשות לחגוג את ימי ההולדת של הילדים שלנו. אבל כשמגיע הזמן לחגוג את בר המצווה, האתגר נעשה הרבה יותר גדול. למרבה המזל, יש לנו הצעה ייחודית שתוכל להפוך את האירוע שלכם למסיבת בר המצווה האולטימטיבית – בר מצווה ביאכטה!

הרעיון של מסיבה ביאכטה מפנקת לא מתמצה רק בשייט על גלי הים, אלא יכול לכלול גם ארוחת גורמה שיכין עבורכם שף פרטי לבר מצווה, בר אקטיבי, ואפילו צוות צילום שיתעד את האירוע בתמונות סטילס, מגנטים ווידאו. תלוי בסוג היאכטה שתשכרו, אבל חרטום עם רחבה גדולה יזמין את האורחים לקום ולרקוד או ליהנות ממופע, תלוי בתוכנית הבידור שתכינו.

מסיבה ביאכטה

מסיבת הפלגה ביאכטה שמתאימה לכם

ניתן לשכור יאכטה המתאימה לתקציב האירוע, ולצרכים שתכננתם מראש. קחו בחשבון שכל יאכטה בנויה בגודל אחר וכל יאכטה נמדדת על פי מדרג הציונים של יאכט רנט, המתייחס למספר פרמטרים: רמת הפינוק, מידת המרווחות, איכות האסתטיקה ועוצמת הביצועים. את אלה תוכלו לראות כשתבחנו את סוגי היאכטות מקרוב.

דוגמאות:

  • יאכטה מסוג Leopard 39

יאכטה מרווחת וגדולה שכוללת 4 חדרי שינה זוגיים, 2 תאי שירותים ומקלחת, ומטבח מאובזר היטב. לכול אלה נוסף גם סלון גדול ונוח. יאכטה זו נהדרת לעריכת אירועים משמחים, כמו בר מצווה, ויכולה להכיל עד 14 מפליגים.

  • יאכטה מסוג Elan Impression 394

אם אתם מבקשים לצאת להפלגה ארוכה, זו היאכטה עבורכם. היאכטה מציעה 3 חדרי שינה זוגיים ונוחים והיא מאזנת באופן נפלא בין נוחות לבין ביצועי ההפלגה שלה. מבחינת גודלה, היא מתאימה לאירוע שכולל עד 12 מפליגים.

  • יאכטה מסוג Hanse 375

יאכטה מהירה במיוחד, שגם זכתה בשנת 2011 באליפות ישראל. יאכטה זו מאזנת בין פינוק לבין יכולות שייט נהדרות. להפלגה ארוכת טווח היאכטה תהיה נוחה ומרווחת ל-6 מפליגים שאמורים גם ללון במהלך האירוע. אם מדובר בשיט רגיל וקצר ללא לינה, היאכטה יכולה להכיל גם עד 12 מפליגים.

  • יאכטה מסוג Dufour 365

יאכטה פופולרית במיוחד, שגם נבחרה במקום השישי ברשימת היאכטות המשפיעות בעולם. יאכטה זו ידועה בביצועים המרשימים שלה, ובין השאר גם בקוקפיט גדול ונוח. יאכטה זו מכילה עד 8 מפליגים כולל אנשי הצוות, ומתאימה לאירוע בר מצווה שבו ישתתפו, למשל, בני המשפחה הגרעינית.

  • יאכטה מסוג Aventura 23.5

יאכטה קטנה, באורך של כ-7 מטרים, אבל היתרון שלה טמון בכך שניתן להשיט אותה גם ללא רישיון שיט. המשמעות היא שאם אתם רוצים להעניק לבר המצווה שלכם חוויה מיוחדת במינה, ולחגוג עם קבוצה קטנה של משפחה וחברים, זו היאכטה המתאימה לכם.

אל תשכחו את המוזיקה לאירוע

החדשות הטובות הן שכלי שיט בגודל של יאכטה אמור להיות מצויד בחומרה שתאפשר לכם להשמיע מוזיקה ולהרקיד את המסיבה. האורחים יוכלו לשמוע את המוזיקה היטב, לא משנה היכן הם נמצאים.

עוד דבר נחמד בקיום מסיבה פרטית ביאכטה הוא שברגע שאתם מתרחקים מהחוף, אתם יכולים להשמיע כל סגנון מוזיקלי בעוצמה שתרצו.

עם זאת, הקדישו זמן לתכנון המוזיקה שתשמיעו. ברור שיהיה עליכם:

  • לחשוב על ילד הבר מצווה שלכם ועל הטעם שלו.
  • לארגן את המוזיקה כך שתעמוד בלוח הזמנים של האירוע שלכם.

באופן כללי, השמיעו מוזיקה מתונה ורגועה בשעה או בשעתיים הראשונים, כך שהאורחים יוכלו להיפגש ולפטפט בתחילת האירוע. ברגע שאתם רוצים להניע את רחבת הריקודים, זה הזמן להתחיל להשמיע מוזיקה קצבית ותוססת יותר.

אל תחסכו במזון ובמשקאות

בין אם היאכטה לא מתרחקת מהנמל ובין אם אתם יוצאים לשיט ארוך טווח, ברגע שאתם על המים, לא כדאי להיתקע בלי מספיק משקאות או אוכל. לכן, מומלץ לתכנן את מסיבת בר המצווה בהקדם האפשרי כך שתוכלו לחשוב היטב על סוג האוכל והמשקאות שתגישו, ולחשב את כמות הכיבוד שתספיק לכולם.

מה ייחודי באירוע בר מצווה ביאכטה?

עריכת בר או בת המצווה של הילד/ה שלכם ביאכטה כדאית מכמה סיבות, כמו:

  • כדי להימלט מההמון.
  • כדי שתוכלו לשוט ולחקור נופים חדשים.
  • כדי שתהיה לכם הזדמנות לצלם נופים ייחודיים שהנגישות אליהם אפשרית רק באמצעות כלי השייט.
  • כדי שתוכלו להציע לנער הצעיר אירוע מיוחד במחיר נוח.
  • כדי לספק לכול האורחים חוויה באמת בלתי נשכחת.