אל הים הפתוח ביאכטה מפנקת ונגד הרוח

מהם היעדים החמים לשייט מפנק בים התיכון? איך להפוך הפלגה על יאכטה לחוויה מגבשת לכל המשפחה? מהו היעד המבוקש ביותר בטיולים מאורגנים?הים הפתוח, רחש הגלים, השקט האינסופי והנופים עוצרי הנשימה. אין כמו שיט על יאכטה מפנקת כדי להפוך כל חופשה לחוויה בלתי נשכחת עם המשפחה או עם החברים הטובים. בין אם מדובר על סקיפרים מקצועיים או על אנשים שמעולם לא שטו על יאכטה. שייט על יאכטה מבטיח לך חופשה בקצב אחר. והמחירים? לא מה שחשבת. מהיום, הים פתוח לכולם.

להשאיר את השגרה מאחור

אם יש לך חלום על חופשה מיוחדת, כזו שלוקחת פסק זמן הרחק משגרת היומיום, קצב החיים המטורף והחדשות, הים התיכון מחכה לך. אין כמו סיפון יאכטה בלב ים עם רוח הנושבת על הפנים, אופק כחול הנפרש מולך, אוויר צלול ושלווה אינסופית. מהיום, שיט על יאכטה היא כבר לא חופשה לעשירים בלבד, במחיר חופשה במלון בארץ או בחו"ל, אפשר לצאת אל חופשת חלומות על יאכטה מפנקת עם המשפחה או עם החברים. יותר ויותר אנשים בוחרים לצאת מהקופסא ולצאת לחופשה מיוחדת הכוללת שיט לאורך חופי הים התיכון באווירה משפחתית מגבשת.

חלום בים התיכון

הים התיכון מציע יעדים קסומים במיוחד ביניהם קפריסין, איי יוון, הריביירה הטורקית קרואטיה, איטליה ועוד. בכל אחד מהחופים ניתן לעגון וליהנות מהנופים שהוא מציע, לאכול באחת הטברנות או המסעדות הפרושות לאורך האיים או במפרצי העגינה, לדוג ולבשל את האוכל במטבחון המאובזר והמפנק, הכל פתוח. אפשר לשוט לאט לאורך החופים, לשייט במפרצונים קסומים מבודדים, לרחוץ, לדוג וליהנות מספורט ימי כמו סקי מים, גלישת רוח, שחיה או צלילה ובעיקר, מרגעים קסומים של חופש אינסופי הרחק מההמולה והשגרה, הזדמנות נדירה לגבש את כל המשפחה ולהכיר זה את זה לעומק. לקראת הערב, אפשר לעגון באחד ממפרצי העגינה ולישון בתאי השינה המפנקים או על גבי הסיפון מתחת לאלפי כוכבים.

טיול שהוא כולו חוויה לכל החושים

הצבעים, הריחות, הנופים הייחודיים והתרבות העשירה המשלבת ישן וחדש, כל אלו מספקים הזדמנות לחופשה בלתי נשכחת וצבעונית במיוחד. טיולים מאורגנים למרוקו מציעים פנטזיה אקזוטית  המשלבת את כל הניגודים: ערים תוססות וצבעוניות פוגשות מדבריות צחיחים ומבודדים, רכסים מוריקים ומושלגים לצד דיונות צהובות של חול, תרבות אגן התיכון מול המורשת הברברית של הרי האטלס. אין כמו טיול במרקש, העיר האדומה כדי לפגוש נופים חדשים ומאתגרים, או טיול אל פס והעיר העתיקה, לפגוש את אנשי הגלימות הכחולות בקזבלנקה ורבט, לסייר בשווקים ססגוניים ולטעום מטעמים מקומיים מלאי ניחוחות. כל כך הרבה חוויות, טעמים, ניחוחות, תרבויות והנאות במקום אחד. מרוקו.